Generell
Hei!
Her kan du si hva du synes om Portada og nettsiden.
Si din mening, for jeg vil gjerne høre fra deg!
-
lag en t-skjorte med teksten "Adam Smiths venner"
Jeg går på BI og er en stor fan av Adam Smith, forfatteren av "The Wealth of Nations". Derfor synes jeg det hadde vært fett med en tee som kombinerte Smiths venner med Adam. En liten INSIDE joke for oss BI gutta!
Håper den kommer!
0 votes -
Arbeidene har sterke konsepter
Dette gjenspeiler seg i feks Healthy Pointers som har en logo som både er en pil og et kors i ett. Ettersom HP jobber med peke-enheter i helsebransjen er dette meget snedig løst.
0 votes -
Designet er cleancut og stilig
Logoen er veldg cleane. Ikke noe fuzz. Det liker jeg godt
0 votes -
bra slogans, men for enkelt design
Det er mange bra og catchy slogans og setninger på t-skjortene, men jeg skulle gjerne ha sett noe mer enn kun tekstbaserte design.
Feks illustrasjoner som hundene du har laget, eller bruke andre fonter mer lekent?
0 votes -
Nettsiden er oversiktlig
Det er lett å finne frem på nettsiden for jeg forstår hvor menyen er, hva som er lenker, og synes at teksten også er bra skrevet (mer skryt får du ikke av meg! :)
0 votes -
Forstår ikke alle ideene
Det er bra design på tingene dine, men det er ikke alle jeg forstår meningen med... Hvorfor må de være så komplekse?
0 votes -
Lilla er veldig fint
I mange år har jeg nå elsket lilla. Jeg er derfor så glad at hele nettsiden din har den farven.
0 votes -
Teksten på nettsiden er bra
For de er på norsk!
0 votes -
Sidene burde også være på andre språk, feks. engelsk
For det er mange som ikke kan norsk. Faktisk alle i verden minus sånn ca 5 millioner mennesker...
0 votes -
En link var feil
Fant ingen feil nå, men før eller siden så vil en av linkene dine gå til feil url
0 votes